Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie po raz drugi

Rusza kolejna edycja akcji edukacyjnej dla branży higienistek i higienistów stomatologicznych. Za koncepcję i wdrożenie akcji dla produktu Glimbax odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK. W poprzedniej edycji wzięło w niej udział blisko 400 higienistek z całej Polski.

Wyzwaniem dla producenta preparatu Glimbax – Angelini Pharma było dotarcie do nowych, medycznych grup zawodowych i zwiększenie liczby rekomendacji preparatu pacjentom. NEKK przenalizował nie tylko konkurencję, ale także wskazania produktu i zarekomendował wprowadzenie nowej, specjalistycznej grupy docelowej w obszarze stomatologii – higienistek stomatologicznych.

„Przeprowadziliśmy indywidualne badania pogłębione (IDI) dzięki którym zarekomendowaliśmy Angelini Pharma rozszerzenie profesjonalnych grup docelowych i próbę dotarcia do higienistek stomatologicznych, które z jednej strony są głównym źródłem wiedzy o produktach a z drugiej rzadko są uwzględniane w farmaceutycznych kampaniach producenckich jako grupa docelowa” – mówi Agnieszka Katarzyna Lewandowska, Młodszy Kierownik ds. Współpracy z Klientem z agencji NEKK specjalizującej się w marketingu farmaceutycznym. „W ramach drugiej edycji kampanii 7 listopada na profilu Dental Trainer odbędzie się bezpłatny webinar na temat leczenia stanów zapalnych jamy ustnej. Podczas spotkania będą omawiane case study z badań, które przeprowadziła na zlecenie Angelini Pharma Dr n. med. Małgorzata Bartoszcze–Tomaszewska. Jest to kolejny etap budowania świadomości marki Glimbax w środowisku higienistek stomatologicznych” – dodała A. Lewandowska.

NEKK opracował i przeprowadził kampanię edukacyjną do higienistek w zakresie nowego wskazania leku – wykorzystując jako kanały dotarcia media społecznościowe i rekomendacje KOL. W akcji skorzystano z Pharmpedii – narzędzia, które pozwala masowo prowadzić dedykowane akcje edukacyjno-konkursowe w branży medycznej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów kampanii. Na platformie w pierwszej edycji akcji zarejestrowało się 365 osób. W badaniach pilotażowych zdecydowana większość higienistek zadeklarowała chęć ponownego uczestniczenia w wydarzeniu. To pokazuje, że edukacja produktowa jest efektywna nie tylko w grupie lekarzy, czy farmaceutów” – mówi Karolina Grzechowska z Angelini Pharma.

Pierwsza edycja akcji wygenerowała ponad 7000 wejść na platformę GlimbaxStomatologicznie.

Artykuł prasowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *